Pohyb o víkendu | 2. – 3. 5. 2020
30. dubna 2020

Rozhodli jste se, že zkusíte cvičit podle videa na internetu? Jásáte, že jste našli „cvičení pro každého“?

Možná vás zklame, že nic takového neexistuje! Nejenže každého z nás baví něco jiného, ale každý také trochu jinak „narostl“.

Jak si tedy při domácím cvičení, bez dohledu odborníka, neublížit?

Základním pravidlem je, že cvik nesmí vyvolávat bolest. Nejbezpečnější je takovému cviku se vyhnout, nahradit ho jiným. Prohlédněte si video předem; mělo by být nejlépe v takovém tempu, které odpovídá vaší skutečné kondici, a pokud obsahuje více pozic, které jsou pro vás nepohodlné, nebo dokonce bolestivé, vyberte raději jiné cvičení.

Jeden cvik není problém nahradit, ale muset improvizovat většinu času vás může zbytečně odradit. Pokud máte nějaká onemocnění, nemusíte na cvičení rezignovat, ale doporučujeme poradit se nejdříve se svým lékařem.

V pondělní poradně s rehabilitační lékařkou se můžete dozvědět, které cviky mohou být při domácím cvičení rizikové, jaký styl zvolit, jak často v týdnu cvičit… nebo cokoliv, co vás zajímá. Budeme se těšit!

(red)

Štítky: cvičení | kondice | obezita

Jak se vám článek líbil?

Klikněte na palec a hlasujte

Průměrné hodnocení 0 / 5. Počet hlasů: 0

Ještě nikdo nehlasoval

AUTOR
tribune

Mohlo by Vás také zajímat
><

Jak se stravovat při karanténě? Díl 1.

Zásady „nutričně vyváženého talíře“ je dobré se držet i v období omezeného vycházení z domovů či přímo karantény. Dokonce lze říci, že je to ještě...

Diabetická dieta – není třeba se jí bát

Diagnózou cukrovky 2. typu se nemusí hned změnit vše ze dne na den. Přesto patří dieta mezi základní léčebně postupy a preventivní opatření...

><
Aktuality

><
obesity news online

><
Potřebujete poradit?

kontaktujte nás

><
čas pro zdraví

><
oberisk

><
nol nakladatelství

Vše o zdravém životním stylu a hubnutí v papírové podobě.