Obesity News
Zpevňujeme svalstvo s overballem (část 14)
Foto: Lumír Smělík

Zpevňujeme svalstvo s overballem (část 14)

PaedDr. Marta Muchová, PhDr. Karla Tománková, CSc.

Velmi účinný cvik, který posílí celou dolní polovinu těla, a to včetně svalů, o nichž ani netušíte, že je máte. Začátečníky budou druhý den „trochu“ bolet. Kromě zpevnění břišních svalů a svalů pánevního dna, dostanou zabrat i stehenní, hýžďové a bederní svalové skupiny, přičemž nedochází k zátěži kloubů jako při chůzi, či běhu.

  • Základní postavení: Leh na zádech, míček pod kostrčí, dolní končetiny zvednuté ke stropu, paže volně podél těla.
  • Provedení pohybu: Pohybujeme dolními končetinami jako při jízdě na kole.
  • Zaměření cviku: Jedná se o komplexní cvik na posílení pánevního dna a břišních svalů..
Zpevňujeme svalstvo – 14. částZpevňujeme svalstvo – 14. částZpevňujeme svalstvo – 14. část

Přečteno:  2056×

Vyšlo:  3. 12. 2015

Diskuze: 0 příspěvků (vstoupit do diskuze)

Poslat článek: e-mailem

Hodnocení:  12345

Článek je v kategoriích: Cvičení

 
© Aleš Krupička 2007–2017