Obesity News
Konference Čas pro zdraví
Zpevňujeme svalstvo s overballem (část 13)
Foto: Lumír Smělík

Zpevňujeme svalstvo s overballem (část 13)

PaedDr. Marta Muchová, PhDr. Karla Tománková, CSc.

Pánevní dno je velmi důležitá svalová skupina. Napomáhá správnému držení těla, brání výhřezu pánevních orgánů, posilování je výbornou prevencí stresové inkontinence a navíc bonus: významně zlepšuje sexuální prožitky. Posílení vnitřních svalů stehen napomáhá udržet správný sklon pánve a správné napětí hýžďových svalů (sexy zadeček). Zpevnění tzv. přitahovačů stehen dodá jistotu při chůzi (i na vysokých podpatcích). Tento cvik je nejenom pro zdraví, ale navíc zvyšuje půvab a atraktivitu.

  • Základní postavení: Leh na pravém boku, pravá paže pod hlavou, levá se opírá o dlaň před hrudníkem, levá dolní končetina ve skrčení přednožmo, míček pod kolenem.
  • Provedení pohybu: S výdechem zpevníme svaly pánevního dna, stlačíme kolenem míček a zvedneme z podložky pravou, s nádechem tlak uvolníme. Totéž cvičíme na druhou stranu.
  • Zaměření cviku: Posílení svalů pánevního dna a přitahovačů stehen.
Zpevňujeme svalstvo – 13. část

Přečteno:  2757×

Vyšlo:  20. 11. 2015

Diskuze: 0 příspěvků (vstoupit do diskuze)

Poslat článek: e-mailem

Hodnocení:  12345

Článek je v kategoriích: Cvičení

 
© Aleš Krupička 2007–2018