Obesity News
Zpevňujeme svalstvo s overballem (část 10)
Foto: Lumír Smělík

Zpevňujeme svalstvo s overballem (část 10)

PaedDr. Marta Muchová, PhDr. Karla Tománková, CSc.

Takzvaný střed těla je opomíjenou oblastí. Většinou posilujeme izolovaně svalové skupiny končetin, zad, hýždí a břicha, ale pro správné fungování „svalového korzetu trupu“ je nutné, aby svaly pracovaly koordinovaně jako jeden celek. Náš dnešní cvik je zaměřen jak na koordinaci svalů středu těla, tak na nácvik rovnováhy. Tentokrát budeme potřebovat dva míče.

  • Základní postavení: Vzpor klečmo, míčky pod koleny, chodidla se opírají o špičky, střed těla je aktivní.
  • Provedení pohybu: Propneme špičky tak, aby se neopíraly o podložku.
  • Zaměření cviku: Posílení svalů středu těla, cvik patří mezi balanční cvičení.
Zpevňujeme svalstvo – 10. částZpevňujeme svalstvo – 10. část

Přečteno:  2097×

Vyšlo:  11. 6. 2015

Diskuze: 0 příspěvků (vstoupit do diskuze)

Poslat článek: e-mailem

Hodnocení:  12345

Článek je v kategoriích: Cvičení

 
© Aleš Krupička 2007–2017