Obesity News
Zpevňujeme svalstvo s overballem (část 9)
Foto: Lumír Smělík

Zpevňujeme svalstvo s overballem (část 9)

PaedDr. Marta Muchová, PhDr. Karla Tománková, CSc.

V našem seriálu se i tentokrát zaměříme na dolní končetiny. Ochablé svalstvo nohy a snížená klenba (tzv. ploché nohy) jsou častým důvodem bolestí, špatného pohybového stereotypu a vadného držení těla. Tento cvik chce trochu trpělivosti při nácviku bezchybného provedení zejména tehdy, když tělu neposkytujete oporu pomocí rukou. Pak trénujete i rovnováhu (důležitá prevence pádů) a při zvedání míče i čtyřhlavý stehenní sval.

  • Základní postavení: Stoj na levé noze, chodidlo pravé nohy na míčku.
  • Provedení pohybu: Měkký míček chytíme do prstů a zvedneme z podložky. Totéž cvičíme levou.
  • Zaměření cviku: Posílení svalů nožní klenby.
Zpevňujeme svalstvo – 9. částZpevňujeme svalstvo – 9. část

Přečteno:  2268×

Vyšlo:  14. 5. 2015

Diskuze: 0 příspěvků (vstoupit do diskuze)

Poslat článek: e-mailem

Hodnocení:  12345

Článek je v kategoriích: Cvičení

 
© Aleš Krupička 2007–2018