Obesity News
Zpevňujeme svalstvo s overballem (část 8)
Foto: Lumír Smělík

Zpevňujeme svalstvo s overballem (část 8)

PaedDr. Marta Muchová, PhDr. Karla Tománková, CSc.

V našem seriálu nadále se tentokrát zaměříme na dolní končetiny. Posílení předních svalových skupin na stehnech a bércích je poměrně náročné, protože se současně zapojuje vícero svalových skupin. Při tomto cviku trénujeme i rovnováhu. Cvik vypadá snadně, ale jeho provedení není lehké. Při stlačování míčku je totiž nutné udržet páteř v kolmé poloze, nevykláníme se do stran. Tréninkem svalů stehna se posilují vzpřimovače (extenzory) kolenního kloubu, které poskytují tomuto složitému kloubu stabilitu a chrání jej před předčasným opotřebením. A navíc si tak vymodelujete záviděníhodné nožky!

  • Základní postavení: Stoj na levé noze, pravé chodidlo na míčku.
  • Provedení pohybu: S výdechem stlačíme míček, s nádechem uvolníme. Totéž cvičíme levou. Opakujeme desetkrát oběma nohama.
  • Zaměření cviku: Posílení svalů přední strany stehen a bérce.
Zpevňujeme svalstvo – 8. částZpevňujeme svalstvo – 8. část

Přečteno:  2805×

Vyšlo:  3. 4. 2015

Diskuze: 0 příspěvků (vstoupit do diskuze)

Poslat článek: e-mailem

Hodnocení:  12345

Článek je v kategoriích: Cvičení

 
© Aleš Krupička 2007–2018