Obesity News
Nikdy nevzdávejte boj s tak těžkým soupeřem, jakým může nadváha být

Nikdy nevzdávejte boj s tak těžkým soupeřem, jakým může nadváha být

MUDr. Martin Matoulek, Ph.D.

Se značkou úspěšného prodejce ojetých vozů ŠtěpánekAuto se často můžeme setkat v roli partnera mnoha nekomerčních akcí. Pomáhat druhým se v této společnosti stalo standardem. Do tohoto rámce patří již několikaletá podpora aktivit VŠTJ MEDICINA PRAHA, např. tiskových materiálů. K rozhovoru na toto téma jsem si přizval Petra Štěpánka, majitele společnosti.

Proč podporujete nekomerční projekty? Nebyla by inzerce ve čtenějších časopisech přece jenom výhodnější?

Tuto naši aktivitu primárně nevnímáme jako komerční marketingovou podporu naší fi rmy, ale spíše jako možnost přispět k realizaci prospěšné a správné věci. Proto nelze objektivně porovnávat efektivitu s jinými převážně komerčně zaměřenými časopisy.

Jak vnímáte problém obezity vy, člověk štíhlý, který s váhou jistě problémy nemá?

S obezitou nebo řekněme s počáteční nadváhou bojuji téměř celý svůj dospělý život. V mládí jsem se aktivně věnoval sportu, ale velice záhy jsem zjistil, že pouze tento fakt k tomu, abych kila nepřibral, rozhodně nestačí a že se musím snažit i nadále alespoň trochu hýbat. V zimních měsících přiberu pravidelně cca 3–5 kg a na jaře pak mučím svoje tělo i chuťové buňky ve snaze rychle se jich zbavit a přijde mi, že není vůbec žádná přímá úměra mezi tím, jak rychle jsem je nabral.

Mohl byste říci, že k vám, dejme tomu v posledních pěti letech, chodí klienti vyšší hmotnostní kategorie? Odpovídá tomu eventuálně výběr automobilů?

Myslím, že tento stav se za posledních pět let příliš nemění, ale rozhodně mohu potvrdit, že zákazníci vyšší hmotnostní kategorie si z praktických důvodů rádi kupují větší, robustnější vozy, což rozhodně není příliš ekonomické.

Jaký nejtěžší osobní automobil bychom mohli najít ve vaší nabídce?

Nejtěžším vozem v naší aktuální nabídce je bezesporu Nissan Patrol s hmotností 2700 kg.

Nemáte obavu, že v souvislosti se současnými doporučeními, aby lidé co nejvíce chodili pěšky, se přestanou časem kupovat auta?

Upřímně řečeno mám spíš strach, že lidé přestanou chodit pěšky.

Jak to "děláte" s vašimi zaměstnanci, že jsou všichni štíhlí? Máte pro ně nějakou speciální metodu na snížení či udržení váhy?

Myslím, že naši zaměstnanci jsou standardním vzorkem celé společnosti, v níž žijeme. V různých pozicích se můžeme setkat s rozdílnou pohybovou aktivitou, ale samozřejmě vždy záleží na vůli a odhodlání každého z nás. V rámci motivačního programu jsme na závěr minulého roku pro naše zaměstnance zřídili volný vstup do vybraných fi tness center. Pokud by však měl některý z našich zaměstnanců výrazné problémy s nadváhou, rozhodně bychom ho svěřili opravdovým odborníkům. Nejspíš bychom o radu a pomoc požádali vás.

Nikdy nevzdávejte boj s tak těžkým soupeřem, jakým může nadváha být

Mohl byste zmínit i jiné projekty či akce, které vaše společnost podporuje? Kde se o nich lze něco dozvědět?

Zabýváme se spoustou aktivit, které nelze zahrnout do marketingové podpory naší fi rmy. Výčet všech by byl velice obsáhlý, jedná se o sportovní, charitativní či sponzorské aktivity různých nekomerčních dobročinných organizací. O všech těchto aktivitách se snažíme informovat alespoň rámcově na našich internetových stránkách www.stepanekauto.cz.

Chtěl byste něco vzkázat našim čtenářům?

Rád bych čtenářům vzkázal, ať nikdy nevzdají svůj mnohdy dlouhý a vyčerpávající boj i přesto, že je jim soupeřem opravdu "těžká váha", se kterou mohou prohrát na body. Pokud ale vydrží, ringový rozhodčí určitě zvedne ruku jim.

Dovolte mi poděkovat vám jménem redakce, ale i našich čtenářů za veškerou podporu. Věřím, že i díky vám budeme moci rozvíjet další činnosti v oblasti propagace zdravého životního stylu.

Přečteno:  7206×

Vyšlo:  21. 2. 2008

Diskuze: 0 příspěvků (vstoupit do diskuze)

Poslat článek: e-mailem

Hodnocení:  12345

Článek je v kategoriích: Obezita, Hubnutí

 
© Aleš Krupička 2007–2018