Obesity News
Cvičíme na židli – 4. díl
Foto: Lumír Smělík

Cvičíme na židli – 4. díl

PaedDr. Marta Muchová, PhDr. Karla Tománková, CSc.

Máte sedavé zaměstnání a trpíte bolestmi hlavy či zad? Příčinou může být oslabené svalstvo středu těla. Připravili jsme pro Vás několik cviků s malým měkkým míčem (overballem), který je cenově dostupný, nebo jej máte třeba doma. V našem seriálu si ukážeme cviky na uvolnění pánve, kyčlí, bederní části zad, na protažení vzpřimovačů (svaly podél páteře) a svalů šíje.

  • Základní postavení: sed na židli, míček za hlavou je přidržován rukama v týl.
  • Provedení pohybu: s výdechem přetočíme bradu nad pravé rameno, hlava položená do míčku. S nádechem vracíme zpět a provádíme na druhou stranu.
  • Zaměření cviku: protažení svalů šíje.
Cvičíme na židli – 3. díl

Přečteno:  2125×

Vyšlo:  22. 5. 2014

Diskuze: 0 příspěvků (vstoupit do diskuze)

Poslat článek: e-mailem

Hodnocení:  12345

 
© Aleš Krupička 2007–2017